Selasa, 19 Oktober 2010

ULtraMan..

semalam petang seperti yang dijanjikan... aku sepemeli pergi ke alamanda untuk membeli barang-barang keperluan...  sebelum sampai ke carefour...  lalu tepi-tepi kedai... pastu berenti jap kat kedai jual cd/video dll... tu... depan kedai tu ada 4 buah TV...


so kami pun berenti sekejap melihat cerita di TV tersebut...

ayah:  abang long citer apa ni..
aku  :  ish ni citer apa ni...
ayah :  ntah citer apa ntah... citer baru kot...

tetiba...

aisyah pun terus meluru ke depan TV...  dan dengan selambanya..

aisyah  :  takla... ni citer ultraman kot..


sekali beberapa saat kemudian... tara..........memang keluar muka ultraman.... hahahahaha
vavava.. 

aku ngan hubby:  kami saling berpandangan terkejut juga anak perempuan kami tau itu cerita ultraman... keh keh keh..


aku:  yah macam mana dia tak tau... tu anak ida ayis tu selalu bawak CD ultraman... dia orang tengok...  hahahaha

hmm korang tengok tu pengaruhkan...  meh layan aku klik kat internet.. kita tengok keluarga ultraman..



sila abaikan gambar di belakang tu ye..


nota kaki:  ala dulu ibu pun tengok gak ultraman ni...




Catat Ulasan