Rabu, 27 Oktober 2010

Heyyyy.... aYah


sebelum meneruskan cerita seterusnya aku nak korang bayangkan dulu cerita P Ramlee yang dialog dia...
(Heyyyyyy Hang Jebat... baik ko turun.....)  aku tau korang of kos ingatkan gaya dia kan... ekekekkeke... lawak tak...  

meh aku citer apa kaitan dengan cerita di atas..


Situasi:  aku sibuk memasak di dapur... En suami baru balik buka pintu terus menuju ke dapur.. dia tau aku memang ada siapkan makan dan minuman petang...  abang long main game... aisyah main sorang-sorang kat sofa kayu tu.....  tetiba....

aisyah :   Heyyyyy Ayahhh....  Jom kita makan KFC.....

aku dan suami....  terus saling pandang memandang antara kami berdua

aku:  tak tahan lawak aisyah buat...  tetiba je... aku ingat ke hape tetiba heeyyyy ayah... hahahahaha

suami  :  pun sama terkesima...  ngatkan ke hape tetiba je ayat tu keluar...  en suami kata kepada ku...  berapa lama agaknya dia memikir pakai ayat tu....  kah kah kah kah..



nota:  kelakar bila dingatkan sekali lagi...


Catat Ulasan