Rabu, 20 Oktober 2010

TeRLalu LeTih

beberapa hari ni aku terlalu letih... masa untuk diri sendiri macam takda je... kadang fikir-fikir...  hmmm... itu je yang mampu..  tapi sebenarnya pun tak tau gak apa masa untuk diri sendiri....  

kalau sempat sampai aku sendiri kata aku letih.. tu maknanya memang aku letih.. bukan main-main aku buat-buat...  cuma aku masih kuatkan diri untuk buat semua benda...
dah 2 malam aisyah tidur....  mesti dia tegur aku...
aisyah  :  ibu nape ibu tido ada bunyi... urggghh... 
aku      :  ibu ngantuk... 
padahal dalam hati... ibu terlalu penat...


nota:  anak sendiri pun sedar 
Catat Ulasan