Rabu, 20 Oktober 2010

SaRapan PaGi Ini...

salam..

macam biasa rutin harian ke pejabat... sampai pejabat punch card then pergi cafe bersama aisyah... pastu baru hantar dia kat taska bawah opis jek...

biasanya sarapan pagi aku akan makan sket je.. atau ringan-ringan je...  biasa makan bubur je... ntah nape pagi ni sesaje gatal nak beli soto... bagi aku tu dah berat tu.. tak pe la sesekali.. lagi pun boss tak da... so bole makan lambat-lambat sebab nak abiskan tu lama gak.. 

jadi meh layan gambar yang aku snap.....





  ni gambo soto yang aku beli tu

"
"
"
"
"

ni gambor soto yang dah dibanjirkan.. muweh weh weh.. ku memang suke membanjirkan soto dan kuah-kuah sup... memang peberet lah.. maveles wokeh...

 "
"
"
"
"
"


 inilah minuman harian ku...  red guara....




Catat Ulasan