Rabu, 27 Oktober 2010

SuPPLeMenT


ehem-ehem... vavava tajuk... supplement u... keh keh keh.. ye ye ooo jek..

okeh.. memandangkan kita ni perempuan... cewah..  so nak jaga dalamankan...  meh saya pakat share apa yang saya amalkan... amalkan pun kadang tu skip-skip juga suke hati jek.. ekekeke....


1.  Bidadari - nih bagus ni tau...  kalaus apa ada senggugut ka..  masalah period tak teratur ka... bagus sekali.. tapi yang bestnya of kos la untuk.... haih... nak tau meh bisik2 ngan saya



2.  Nu Age - ni bagus tok kulit...  yang ni saya makan ikot dan je... skip2.. hahahah.. mula dulu saya tak leh nak telan... tapi la nih.. haih sedap la... baru stat balik nak makan.. huhuhu..



3.  Amazing - ni madu... korang leh gak amik madu jenama lain.. madu nih leh wat masker gak tau.. tapi aku nih jenis malas... keh keh keh...




4.  Q-She - yang plak bagus untuk....  haih senang citer bentuk badan kita la.. kasik mantop.. ahakss..  dulu mula2 amik.. pastu tak amik.. pastu sekarang amik balik sebab nak abiskan stok ja.. hahahhaah... 





5.  Red Guara - of kos ni musti amik dalam 1 hari... ni minuman ni kasik tenaga kat kita... tak rasa sengal2 badan... pastu ni bagus tok sapa ada migrain...  saya ada migrain... tu motif utama sebenarnya...



6.  Vitamin C - jenama apa tah kat rumah tu.. lupa...  tapi tablet dia panjang... ni pun kot suke hati aku je nak makan.. bila teringat...  hahahaha...  kadang lupa...  ni baru je beli.. hehehe...




nota:  mau jaga ini badan...  kan nak pakai lama...




2 ulasan:

.:Yana:. berkata...

saye makan yg bidadari jer kak..tu pun..on off gak..hehehe..

Unknown berkata...

muweh weh weh... biasakan.. takda disiplin betul kita ni hahahaha