Khamis, 21 Oktober 2010

DoNe... but noT All DoNe

kah kah kah... ye ke bahase english aku nih... lama sih tak pakai tak tau la pronounce betul ke hape ke dah... erkk....  

yang pasti di waktu sekarang ni surat-surat dan fail-fail yang tadinya banyak dah done wokeh... yang tak all done nya adalah ada lagi filing dan fail meeting boss tak buka lagi... ape pun dah puas hati sket... senang hati sket nak berblog.. hahahahha... suke hati aku jerk...

semalam en suami telah membawa balik botol air aku yang telah lama ku minta di bawa pulang agar aku dapat minum air masak.... hahahhahaa.... semata kan... macam la aku tak leh amik air masak dalam cawan...

tapi aku malas weh nak p pantry dan ulang alik....  memandangkan tupperware tu baru je di bawa pagi ni dengan bangganya aku telah meminum air masak dan hampir nak habis............   sila lihat paras air masak yang tinggal semasa jam 9.30 pagi............

winnnnnnnkkkkk  dengan jayanya minum air masak.....  sukeeee..




Tiada ulasan: