Khamis, 21 April 2011

CaWan ku PeCah..


semalam petang g pantry nak cuci cawan
lepas dah basuh tu on the way jalan ke bilik
sambil dalam hati kata
hmm cawan ni dah lama dah aku pakai
sekali ko

huwaaaa....  cawan tu terlepas dah tangan ku
dan dan dan ia ia...pecah ko...
sedih hati ni haa




gambor amik dari en google... malas dah nak snap2 gambor neh




masa tu aku tengah kutip serpihan cawan tu
sekali big boss tanya apa ko buat tu aziah oii
ni ha dato cawan saya pecah..
tadi saya baru je kata
cawan ni dah lama dah aku pakai
sekali pecah dah datooo

sekali big boss kata 
ha tu la cawan tu dah merajuk dengan ko..



notakaki:  terasa hati ni tau... sedih sedih sedih

6 ulasan:

.:Yana:. berkata...

cawan tu dah kecik ati ngan akak tu..die dapat tau ape yg bermain2 dalam pikiran akak tu..
kan??kan??

hayatunfadzila berkata...

hahaha...pandai bos k.ziah wat lawak yek..

puteraduyong berkata...

hehe...cawan je kan... :)

Unknown berkata...

mama dhia - hahahaha kan

Unknown berkata...

hayatun - boss i memang cenggitu

Unknown berkata...

puteraduyong - walau pun cawan tapi tetap terasa