Rabu, 27 April 2011

IsTiMewa....

korang... ingat tak hari tu TV3 ada tayangkan pasal anak istimewa....  sayangnya... aku tak dapat tengok sebab anak-anak ku tidur 9.30 malam tu... jadi aku pun sama la turut tidokan... nama pun tidokan anak.. hahahah.... tapi sebelum dapat la jugak tengok gazet2 yang ada...  jadik...


bang long  :   ibu kenapa budak tu
aku           :   erm.... sambil memikirkan ayat yang sesuai...  oh dia cacat...
bang long  :   bukanlah ibu dia ISTIMEWA.....
aku           :   dalam hati ait tau plak dia....  tadi nak kata istimewa takut dia tak paham dan kita nak terangkan karang panjang lebar plak...
bang long  :   alah kat sekolah abang pun ada budak ISTIMEWA..   dia kelas khas....  apalah ibu ni...


aiyaaakkkk.....  wa kena beb....



notakaki:   kadang-kadang pikir ayat yang sesuai untuk dia...
Catat Ulasan