Jumaat, 8 April 2011

TeRbang Rm10 ku

suami  :  tolong top up RM10
aku     :  ait main molot je ke
suami  :  alah kita dah bayar duit minyak
aku     :  eleh 

suker hati jerk sruh aku top up 

kat opis... buka M2u

tekan tekan tekan mengikut arahan yang diberi
tanpa aku sedari wala wehhhh

terus sms en suami 
aku      :  terima kasih
suami   :  camner nak terima kasih tak dapat lagi
aku      : pelik dan terus check balik m2u

aduh duh duh... salah masuk no maaa
hampeh
aku sms budak yang no tu
tak puas hati aku call
sekali dia macam bengap jekk
dia dalam kereta


aku:  helo saya tadi tertop up awak RM10 la
dia :  helo (sambil tu radio dia kuat dalam kereta)
aku : helo dengar tak dan ulang ayat di atas balik
dia  :  aaaa
aku :  awak paham tak apa saya kata
dia  :  aaaa

arrrggghhhh bodoh punya orangggggg...

no en suami   :  01X - XXX1403
no orang tu    :  01X- XXX1413



notakaki:  pes taim jadik
Catat Ulasan