Selasa, 19 April 2011

MEngURangKan EkTibiTi MaKan

muweh weh weh weh wehh
mengurangkan ektibiti makan ko
ha aku rasa korang pahamkan 
ianya adalah sama dengan = DIET

erkk diet ke...
bagi aku idok ler diet
tapi memang 
satu ektibiti mengurangkan makan

sesebelum ni
pagi aku makan
antara pagi ke tengahari tu 
kalau lapo haih musti le makan
muweh weh weh wehh

walah walah walah....  banyak no makan nehhh


tengahari of kos la kena makan maaa
pehtu kalau kat opis ni plak
sementara nak balik kol 5.30 tu pun makan
hahahha
balik dari opis makan petang plak
malam pun makan nasik lagi maa
tengah malam pun kalau kebuluq lagi2 kalau tido lambat
eh makan daaaa

hahahahha
ce nengok ce nengok banyak kali kan aku makan

tapi sesemenjak dua menjak ni
ehem2...
aku memang mengurangkan kebanyak kalian makan 
hahahahha

humang aih... cekelet... kalau aku makan banyak gini bisa maigren pala otak ni...



malam dah tak makan nasik wokeh
aku makan sayo ke
usik2 sket2 lauk saje
itu sudehhh

jadi pewot ni pun kena kuwangkan keboncitannya
lagik2la aku ni czer mehhhhh
payahh tau...



notakaki:  alang2 dah cenggini selim la jadiknya...boleh ke... hahah


Catat Ulasan