Isnin, 9 April 2012

ApER ciTer Ni...

Terima email ni..
tapi tak tau apa citer???
kenaper???
tujuan??


Assalamualaikum,

Hidup saya adalah diibaratkan sedang diseru oleh Allah dengan keadaan kesihatan saya yang mendadak kerana telah diberitahu oleh doktor saya yang saya ada beberapa hari lagi untuk hidup.Dengan ini,saya ingin menderma hartanah saya untuk menolong pesakit barah seperti saya untuk rawatan dan program-program kesihatan kerana ini adalah cadangan arwah suami saya dan saya tidak mempunyai zuriat.

Dengan ini saya hendak membuat sesuatu dengan niat baik untuk menderma 2 juta sterling paun kepada persatuan barah yang terlibat.dan sila beritahu informasi tentang warganegara anda dan di
mana tempat tinggal,nombor telefon informasi lain yang diperlukan oleh peguam saya.Dengan ini saya memindahkan warisan saya kepada anda.

Semoga anda dirahmati oleh Allah dan menggunakan wang dermaan saya dengan adil untuk kerja kebajikan.


Yang Benar

Pn. Zanzila binti Hashim
From: Malaysia
Email: Zanzila@hotmail.my

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya pun terima email dari orang yg sama, tapi ayat2 dia lain skit.. tapi niat yg sama... haha

azie berkata...

sayapun baru jer terima email dari address yang sama, rasanya cam sendiket jer.... apakata kita try reply n tgok apa pula dia nak lepas ni, saya rasa dia tentu akan minta sejumlah wang untuk urusan pertukaran nama hartanah tu pula nnt :), hati2 dgn semua ini, jgn sampai kita pula terjebak.

Tanpa Nama berkata...

Hati hati jerat awang hitam.. sekali dia call, boleh kene pukau nanti.. abis duit korang semua..

kite doakan moga2 mamat tu betul2 pendek nyawa.. amin.