Khamis, 5 April 2012

WiLLy SaTaY dan CHar Ko TeAw....

malam tadi adalah pertama kali makan kat kat gerai Willy Satay
sesebelum ni ada satu gerai kat Puchong sate dia sedap
pastu dekat Restoran Yus kat Sungai Ramal pun sedap
TAPIIIIIIII....

malam tadi tak boleh tanding Willy Satay yang dekat je dengan Restoran Yus kat Sungai Ramal tu jugak
vavav sedap...  rasa dia punya manis, rempah, dan lembut sajaaaa
kami order 25 cucuk sate ayam saja

saya order Char Ko Teaw..
vavavava yum yum yumm
anak dara i mula tak nak sekali i kasi rasa
nak lagi dan lagi dan lagi
sampai kena order 1 pinggan lagi wokeh..

jadik apa lagi
moh jenjalan carik makan ye..
jemput makan sate tersedap di Willy Satay di Sungai Ramal, Kajang
70 sen sajek..

pastu kalau korang pergi kat situ..
ada banyak gerai
ada banyak jenis makanan
ado mee udang, ayam goreng, haih banyak beno gerai kat situ
pendek kata tak rugi kalau datang..
konsep makan kat sana
hang duduk kat meja pastu p layan diri p kat gerai mana hang nak makan
order dan sebut no meja...

memula nak mintak no hp kat orang tu manatau nenanti
opis nak order ke kan kan kan..
tapi...pastu terrrrrrruuuss lupaa
sebab char ko teaw punya pasal sedappp
mmmm.... mau datang lagi...


notakaki:  lepas ni nak rasa makanan lain plak yang ade kat situ
Catat Ulasan