Jumaat, 6 April 2012

2 ORanG EsKot

petang ni ada 2 orang eskot aku
saper lagi 2 orang anak ni ler
kan ayahnya takde gi balik kampung
KAFA bebudak ni tutup hari ni
sebab ada perhimpunan dengan PM
jadi semua ustazah dan ustaz2 terlibat...

sib baik le en boss non ado petang ni
dia gi melawat tapak di Terengganu
lege untuk part tu

tapiiiii...
bila dah ada 2 orang eskot ni
mau darah tinggi aku tau
haih
dia orang ni suke buat macam rumah sendiri wokeh
kekek sana kekek sini
mau jawap telepon pun serba salah
time tengah nak jawap tepon le
dia orang leh kekek kekek
sakit jiwa

time takda orang bleh pulak dia senyap
ni si abang tengah main kereta
dilanggar2nya kereta tu
haih nasib le sapa bilik kat bawah ni..


notakaki:  kat rumah lagi sakit jiwa... si abang suke menyakat..
Catat Ulasan