Khamis, 12 April 2012

8.05... 8.06...

8.05....
8.06...
08.05.... 3 kali
8.06 1 kali
semuanya bulan lepas

muwahahahahaha
nak buat macam mana
kengkadang ada insiden yang tak dapat nak elak
contohnya...

time tu le...
nak u ukkk
tak tahan sangattt
pernah aku tahan kengkonon nak kat opis le
tapi tak menjadi wehhh

terpaksa u uk kat bawah rumah
sib baik kat bawah rumah ni ada toilet
sapa-sapa kecemasan
macam aku leh g...

tadi tanya..
nak boh alasan pe..
takkan aku nak kata aku u ukkkk
aku boh je lewat
sampai lewat
lewat
pastu memang sekali tu 8.06 minit tu
bateri kereta weakkk



notakaki:  nasibler ko aziah weiii



2 ulasan:

.:Yana:. berkata...

jangan sampai kene tukar kad jadi hijau sudah la..
ade staff kat bawah ni kene tukar kaler merah lg..

Unknown berkata...

huhu tu le... tapi baru je jadi bulan lepas..