Rabu, 4 April 2012

WaLauPun Saya Hanya 'P'...

korang...
aku ni kalau nak tau baru le ada 'P'
lesen memandu wokeh...
bukan P yang lain...

naik pun kete husband pergi bengkel..
makanya berbelang dan berkaler
asalnya kete kancil tu warna silver tu le
elok saja
enjin pun standard

TAPI...
sekarang cermin tepi sudah ditukar kepada auto
jadi warnya telah bertukarrr kaler merah..
pastu bonet depan pun tukarrrr
sekarang warna itam... katanya dulu takda idung
sekarang ada idung...  (lubang kat depan tu aku panggil idung)
pastu enjin pun ditukarnya...
dari enjin biasa ke auto
kuasa kuda-kuda enjin tu pun meningkat...
TURBO...

haih...
aku le yang membawa kete belang-belang tu...
tak kesahla..
pastu kete tu aku tak pernah langgar mana-mana
tempat, hidupan yang hidup atau pun yang kaku
hehehehe...  fikir sendiri ye
en somi yang langgar adalah...
apedaaa...
ketuk sana ketuk sini..

pagi tadi..... 
haiyak aku tengah laju ni..
sekali datang satu kete pancuan 4 roda
masuk dari kiri...
pastu bleh plak dia berenti
mau ku kata celakak...
yela aku kenalah tekan brekkkkkkkkkkkkkkkkkk
haiyaaaa
sekali aku hon daaaaaaaa
eh apa da....
PEREMPUAN daaaaaaaa....



notakaki:  sila pandu dengan berhemah wokeh..
Catat Ulasan