Rabu, 4 April 2012

KamBing Oh KaMbing...

tetiba je kan tajuk ni..
tapi kalau tajuk dah itu
maknanya adolah citernya kan

cenggini citernya...
mak mertua aku ada la bela kambing...
jadik ada la beberapa ekor...
sekali semalam en somi sms kata mak nak buat kenduri
nak kendurikan kambing tu..
haih saya sebagai menantu
terus balas sms en somi kata
haih nak buat kenduri... buat jela catering..
sebab mak dan pak mertua tu bukannya larat pun

en somi tak balas sms ku..
sekali esok pepagi sampai je opis
en somi sms pulak
katanya ada berita gempar
mak mertua call en somi kata mak nak buat kenduri jemaat ni
haiyakkkkk

TETAPI...
saya boleh tersenyum LEBO...
ekekekekeke...
pasai.... saya tak perlu la balik kampung
ahaks...  (bagus punya menantu)
pasai anak-anak saya sedang menghadapi ujian bulanan di sekolahnya
lagipun anak-anak kan sekolah.. hiks..
en somi balik la sengsorang ye...

mak mertua kata kambing tu gaduh..
pastu yang sekor tu macam dah nak lembik je..
kira ala-ala nak mati la tu
sebelum dia mati
tu la nak dibuatkan kenduri je kambing tu....



notakaki:  berkat.... selamat.....
Catat Ulasan