Isnin, 24 September 2012

SiMplY SiTi

erhmmm tajuk...
ala korang musti tau kan 
ni barangan tuk T..

memula tu aku sesaje je search2 
nak tengok2 barang2 dia
sekali tengok lipstik dia
wahhh memang ada kaler yang berkenan di hati
tengok2 wahhh murah pulak...

jadik aku pun telah membuka akaun secara online..
korang g kat sini ye  http://simplysiti.com.my/
aku ni memang banyak online jek kan
beli pun online hahahaa
dasar malaszzzz betul 

first time aku pernah order masa bulan julai
aku telah mengetest 



Dermagic Beauty Moisturiser


Herm review menda ni
yep betul 1 bekas ni bleh tahan sampai 3 bulan
tu kalau korang pakai
pagi, tengahari n kengkadang malam
huhuhu
pasal aku pakai cenggitu wokeh
so tahan le 3 bulan


then aku telah mengetest
pencuci C Bright, toner, lotion cleansing kot
hmm so semua not bad
memang tahan 3 bulan ye... 



kemudian bebaru ni baru order lagi
next step nak try..



sebenarnya order online rege dia ada yang lain wokeh
murah dari korang beli kat Watsons
tapi ada juga barang yang rege dia sama
so korang kena rajin jugak buka online ni
rege dia berbaloi2


murah dari biasa
misalnya bebaru ni 
aku baru je order mask dia..
beli 1 percuma 1 wokeh.
kalau korang beli kat watson
1 saje dapat..tak salah aku rege dia RM10.90 kot



notakaki:  jadik apa lagi meh le beli online....:D





3 ulasan:

.:Yana:. berkata...

ade gak tgk website die minggu lepas..memang murah beli online..lg kalo die wat sale..memang harge sale betul..

Unknown berkata...

betul tu... bila tengok hari ni sale yang Merdeka tu dah non ado... aritu beli lisptiks dia 11.90 sajer berbanding rege biasa... apa lagi rembat le... sekarang tengah menunggu parcel sampai...

Tanpa Nama berkata...

hye azieyah sye nak tnye mcm mne cra nk order online simplysiti ye sye dh brpa kli cuba tp xfhm2....sye nk bli smply 5 cream.....