Rabu, 26 September 2012

MBF CaRd HoLDer PaRt 2


ok ni cerita part 2
rentetan cerita DI SINI

aku call MBF customer careline
tak dapat2
haih geram
pastu email je la
aku email kata


Salam sejahtera.


Di sini saya ingin membuat aduan mengenai mungkin syarikat guaman yang pihak tuan/puan lantik

2.    Untuk makluman pihak tuan/puan, saya telah diganggu selama lebih kurang 2 tahun semata-mata saya menggunakan nombor talian bimbit ini (019-XXXXX).
Saya telah diganggu dengan ayat berikut:

Dear Value MBF card holder MXXXX BIN IXXXX.  kindly call us for further discussion, to avoid accumulation of charges. TQ.

SMS ini telah dihantar dengan menggunakan no 019-2XXXX

3.  Sebelum ini saya telah maklumkan kepada pemanggil saya bukan seperti nama di atas.  Saya turut menghantar SMS mengatakan sila buat rekod yang nombor sekarang bukan MXXX ZXXXX 

4.  Saya cukup rasa tertekan mengenai perkara ini.  Tadi sejurus menerima SMS yang terbaru, saya juga turut menghubungi beberapa kali tapi tiada jawapan dan juga turut dimatikan talian.  

5.  Saya harap pihak MBF mengambil tindakan dan makluman yang sepatutnya.


Sekian, terima kasih.


PENGADU YANG KESAL



wah ayat... hahaha
lantak ko
geram kotttt



notakaki:  nextttttt








Tiada ulasan: