Isnin, 24 September 2012

LaKsa IkaN SeKoq


mai rapat mai rapat....
meh sini cheq nak creta...
Laksa Ikan Sekoq
korang ade??
takde kan..
hehehehe..


kisah bermula di kampung mak mertua ku
di Aloq Staq..
wokeh korang kalau g Aloq Staq bleh carik kedai ni
al kisah kedai ni menu spesel dia adalah 
Laksa yang ada di letak ikan sekoq




gambar kami 1 meja...
laksa dah sampai..
air tak sampai lagi


kat kedai ni ada jual
laksa khas untuk anak-anak
jadi pot laksa dia tak banyak
takda sayur dan bawang dan cili
senang mak pak kan kan kan...


kedai ni ada 2 cawangan
satu kat area Hospital Sultanah Bahiyah
dan satu lagi kat Jalan Mergong
so sapa2 yang ada buat jalan2 cari makan ka
cuti2 Malaysia ka
kat Kedah..
jangan lupe singgah ye


yang speselnya
ikan kembung yang direbus memang dia letak sekor
tu pasal la nama dia pun ada sekor
pastu korang...
kuah dia memang TERBAIK lah..
pekat koooo

tak cayer??



cer korang tengok gambar close up ni 
dia nya kuah ikan tu nampak kooooo
memang tak sia-sia makan

pastu lagi...
korang bleh tambah laksa ni secara PERCUMA
PERCUMA OKEH
korang ada??
takda kan..
jadi apa lagi....

tapi masa kami pergi tu perut adalah di dalam keadaan masih kenyang
jadik non adolah nak tambah2...


jangan lupe singgah yeeeeeee
sebenarnya ada lagi menu spesel di sini
tapi nanti la creta
di lain edition.............

sekiannnnnnnnnnnnn


notakaki:  cuti balik kampung nak singgah lagi...


Catat Ulasan