Isnin, 29 November 2010

PolleNeY BiRd's NesT DRinK


Pernah tak tengok gambar ni atau minum atau rasa-rasa air nih????  kalau tak pernah meh sini aku bagitau... sedap weh air nih... murah pun murah...  RM2.50 jerkk setin...  murahkan...  pastu mampu beli.. hiks...  kan takkan tak mampukan... lagi pun rege dia ni lebih kurang korang beli roti sebungkos jerk kan... so.. apa lagi beli la weh...  erm aku beli kat kedai 99 Speedmart... setakat ni jumpa kat situ je la... tak tau la kalau kat tempat lain ada..

kalau nak beli sarang burung yang biasa-biasa tu mak aih mahal kan.. pastu kita kena buat sendiri pulak tu.. ni tak senang je... bukak je tutup tin tu terus boleh nikmati rasanya... hahahaha... yo yo oo jekkk aku promote macam la dapat komisyen dari syarikat nih...

sebenarnya kawan aku yang rekomenkan benda nih...  yang dia pulak kawan dia pulak yang rekomenkan...   aku offer kat budak ni sebab aku beli susu anak aku kat speedmart so bolehla beli menda ni.... menda ni baik untuk kulit... korang pun tau kan kalau dah sarang burung tu... hmmm paham-paham je la ye..  jadi keputusan rasanya air ni adalah AAA....   jom minum...



nota:  member aku kata... member dia yang minum ni dah 7 bulan kulit dia haaalusss....



Catat Ulasan