Isnin, 15 November 2010

DuiT SeLit

Duit selit...  musti korang terfiikir-fikir apala yang aku nak citerkan... sebenarnya takda apa lah sangat... tapi pada aku amat berharga tu wooo...

aku ni ada satu tabiat... iaitu suke selit-selit duit..... hehehehe.... selit-selit tu bukan sikit tapi dalam anggaran RM50 ke atas la...  banyak jugak tu kan...  

hari ahad ari tu amik beg besar ngan nak siap-siap letak baju untuk selasa malam nanti nak balik kedah...  ye la ngat tak nak la kelam kabut nanti berkemas....  aku sorang je nak berkemas baju2 anak-anak lagi suami lagi baju sendiri lagi...  kadang tu biasa gak ada je benda yang tertinggal... 

sekali masa tengah belek-belek poket beg........ taraaaaaaaaa...  ada RM100 tu...  hiks.. apa lagi suke maaa....  



nota:   memang suke selit-selit... 
Catat Ulasan