Selasa, 16 November 2010

UBah

semalam meeting 5S...  5S kat sini dah nak digabungkan kepada 1... jadi senang kerja.. .takda la belang-belang kan kan kan... jadi hari ni aku telah mengemaskan skit tempat aku ni... lagi pun nak tukar gak selera mata ni...  ada gak rasa semangat baru... hehehe...  tempat sekitar kita buat kerja pun mau bersih dan cantik kan...  lagi pun aku ni memang suke ubah-ubah tempat ni...  



perubahannya ialah tempat-tempat cop itu... aku telah ubahkan di sebelah printer pula...


nota:  hrmm nanti ada lagi la tu 5S neh..



Catat Ulasan