Selasa, 16 November 2010

SeLamaT Hari RaYa AiDilAdHa

sekarang dah jam 2.20 petang... petang camni ramai amik kesempatan half day.. erkk half day u...  tapi semuanya terpulang pada bos masing-masing sama ada nak bagi atau tak..

ape pun maybe malam nanti aku juga bertolak ke Utara...  menu utama nanti nak wat laksa... laksa.. laksa...  suke suke suke...  

tapikan kepada yang tak balik kampung tu camne ye...  adakah anda nak p beraya-raya atau dok rumah ja....

dok rumah wat pa...


 tidor je ke bagus...



ATAU




 tengok TV ngadap rancangan best... 



ATAU

 hmm walau ape pun aktiviti anda... boringgg wehh kalau dok rumah.. kesian bagi mereka yang tak dapat cuti... atau yang takda kampung...   ape pun dikesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya haji.... hati-hati di jalan raya.... ingatlah orang yang tersayang.. cewah... ye ye ooo jekkk kan... tapi itulah kenyataan dan realiti...




nota:  balik rumah mak mertua.... ngehh






Catat Ulasan