Isnin, 1 November 2010

NaSi LemAk 1 MaLaySia

ye ye ooo je kan... nama nasik lemak ni...  nasi lemak ni aku beli masa hari ahad hari tu...  pagi tu aku goreng sosej ngan kentang je tok sarapan pagi.. tapi  bila dengar budak jual nasiiiiikkkk lemakkkk... nasiikkkk lemakkkk...   alahai..  aku pun selama ni tak pernah beli pun...  takpe la dalam hati.. meh la tambah rezeki budak ni sket... 

bila budak tu sampai depan rumah aku buka pintu.. dik brapa dik.. seringgit 1...  aku masuk rumah amik 3 hengget... dik bagi 3 ye... 



ni rupa bungkusan nasi lemak 1 malaysia tu


aku pun buka tok makan dan nak tengok isinya... ada sambal ikan bilik... 2 potong timun dan 1 botong telur yang telah dibelah 4 kot...  sekali bila makan... alahaiii... sedap lagi akunya sambal..  muweh weh weh..  angkat bakul puji diri sendiri ya...  tapi memang betul la...

cuba la kalau aku yang jual... mau laku kan... 


nota:  kalau aku jual camner??? hikss..






Catat Ulasan