Jumaat, 26 November 2010

BeLUm MaKan NaSi....

rentetan daripada peristiwa di cerita di bawah....  balik dari pejabat hari tu... kepala ni rasa berat...  penat... letih  badan-badan ni SEBAB????  aku rasa stress kot...   pastu ntah nape petang tu aku leh tetido dalam kereta kejap hahahaha...  walaupun perjalanan ke rumah tu amik masa 5 minit je...

sebelum naik ke rumah aku ajak anak-anak aku pergi ke kedai... kemalasan melanda diri nak masak..  jadi aku rancang nak buat bihun goreng je malam tu...  lepas beli bihun ajak anak pergi taman mainan pulak.. dah dekan 6.40 baru ajak anak-anak naik ke rumah..

so malam tu memang makan bihun goreng je la... aisyah rasanya tak berapa makan kot...  

macam biasa tido time adalah 10.30 malam untuk anak-anak aku la...  sekali tengah baring-baring aisyah kata kat aku..

aisyah   :   ibu... ibu.... kita ni belum makan nasi laaa
aku       :  ait tadikan kita makan bihun...  
aisyah   :   nape kita tak makan nasik..
aku       :  aduh....  dalam hati.. haih budak ni tak leh tak makan nasik la... 
                dah la dik.. tidor la dah malam ni..



nota:  kesian aisyah...  tapi pada aku.. kena masak nasik wokeh.. takleh malasss



Catat Ulasan