Selasa, 23 November 2010

haRitu

16 November hari tu aku saje je menggodek-godek internet.... ntah macam mana leh terlekat kat satu website tuh..  ermm memang tujuan dan niat dihati dah lama nak cari produk pe yang sesuai ngan kulit muka ni ha..  erkk.. hahahaha.... ye ye o je kan... tapi tula memang aku tengah mencari produk pe tok muka ni ha.. ye la kulit muke ku bukannya santek mana pun... dah tua2 baru nak jaga.. dulu mak marah nak beli2 pencuci nih... ha hamik sekali tak jaga...  jerawat sana sini... haih macam2 la ada masalah...  

lepas tu aku telah mengemail consultant dari MARY KAY...  kata masalah kulit muka ku..  hiks... entam jela masa tu...  nak try menda mahal..   pastu dia sruh g facial session sebelum try produk.. memandangkan aku takda lesen nak p..  so dia cadangkan tarikh dia nak mai rumah.. sekali tarikh yang diberi pun tak leh sebab aku balik kampung cuti raya....  dahtu amik gambar dan sruh dia tengok ja...  
hrrrmmm  kemudian.. setelah nasihat diberi dan beberapa barangan telah dicadangkan kepadaku


F3 cleanser - RM
F1 mask - RM
F1 freshener - RM
F3 moisturiser - RM
Medium Coverage Fdtn (Ivory 200) - RM
Total - RM
Free Gifts

ngeh semua barang tu...  entam jela... dia pos laju.. tadi baru dapat.... gambar??? esok aku masukkan ye... lupa bawa 'cucuk' kamera da...



nota:  ngetest je.. manatau ok kan.. tak salahkan..







Catat Ulasan