Selasa, 16 November 2010

UsiA 30 ni Kan



erm dalam umur yang telah menjangkau 30 ni kan...  kulit-kulit terutama muka ni kan... kan kan kan... hermm...  kulit muka ku ini adalah jenis berminyak, kombinasi dan masalah...   yela dulu masa dan time belajar dulu aku tidak menjaganya dengan bayek sekali... SEBAB???  sebab mak akan marah...  nak beli syampu pun haih mak akan kata....  jangan pakai syampu nanti rambut beruban...  haduh....   

nak beli pun tak leh sebab aku duduk ngan mak sampai la aku kahwin...   sadis juga rasa bab tu la...  jadi musuh ketat telah bermaharajalela...  nak hilangkan amatlah payah... sebab tu telah disarankan supaya menjaga kulit muka sejak...  haih sejak remaja la senang....

jadi sekarang ni apa lagi...  kulit muka ku berminyak terutama kawasan T Zone... pastu ada pigmentasi sket kat bawah mata... pastu ada black & white head...  pastu pores pun jelas ketara...   haiyoookkkkk manyaknya masalah...  umur dah 30 ni lagila payah nak hilangkan kan kan... pastu aku ni plak jeni "M" jugaklah untuk tu semua...

sekali minggu lepas telah ku terjah satu blog ni...  tengok-tengok barang n testimoni... haih macam menarik je...  nak gak tengok kulit ni licin jugaklah... walaupun haih sendiri mau ingatlah.. 



nota:  tak sabar menanti barang tu sampai... minggu depan la sebab esok cuti...


Catat Ulasan