Isnin, 1 November 2010

DeMam...




Lepas buat puding ....  aku demam...  masa buat puding tu pun dah rasa-rasa sakit-sakit badan... tapi gagahkan jugak...  jadi mangkuk, sudu, senduk, penapis dan tah hape hape lagi dalam singki tu tidak dibasuh sebab SEEEEEJOOOKKK....

tetiba..

abng long   :   e... ehhhh banyaknya pinggan
                     ibu... boleh tak basuh pinggan ni..
aku            :  boleh la..
abg long     :  aisyahhhhh....  jom kita basuh pinggan
aku            :  ait dia sound kat adik dia ajak basuh pinggan
abg long    :   aisyah jom kita amik kerusi..


so sorang satu kerusi...  berdirilah mereka dua beradik di atas kerusi sambil membasuh pinggan...  aku tak suruh pun mereka basuh pinggan...   tapi...... hmmm terima kasih banyak kat anak-anak ibu...


bila dah basuh pinggan... tekekek kekeklah dua beradik tu...  tapi yang pasti mereka tak pernah pecahkan pinggan dan cawan di rumah itu..



nota:  lain kali sila tolong ibu lagi ye.. hiks




Catat Ulasan