Selasa, 19 April 2011

SeNamaN keRR???

walah walah walah... 
tetiber jek kan ada plak senaman neh
pesal senaman???

ni adalah rentetan daripada 
berjalan kaki semasa gi F1 hari tuh

en somi kata kalau cenggini la aku 
bersenam
wallahhh bleh krus
hahahahaha
aku diamkan je
hahahahahah 
ye saya paham tuan

ahad lepas macam biasa kalau pepetang tu
kol 5 aku akan bawak anak g taman menan 
tepon en somi tanya mana dia tak balik2 lagi 
sekali dia kata nape nak g main layang2 ke
aku kata wokeh ja
tapi aku bawak anak2 dulu g taman menan

dalam sejam kemudian
en somi kata jom kita main layang2 kat atas bukit nun sana
ok saja
sekali dia kata kita jalan kaki wokeh... adeh deh dehh
kami berjalan kaki mendaki bukit 
tarik turun tarik turun napas menahan napas
hahahah
sekali anak-anak aku pun sama 

tapi bila sampai kat atas puas hati....  
nampak putrajaya ni ha...


notakaki:  ada peluang ke

Catat Ulasan