Rabu, 27 April 2011

DiSkaUn CaRD

semalam berdering-dering hp aku bunyi...

mula aku tak nak angkat... sekali...  dia tepon dan tepon....  humangaih.... manusia mana tepon nehhh ada urgent ker...  jadik aku pun angkat...


 gambo kat diskaun ni takde kena mengena ye... 
sekadar hiasan... hehehe


aku:  hello
dia:   hello... boleh bercakap dengan....  (humangaih....dia sebut nama penuh aku daaaa...)
aku:  tidak mengiakan nama aku tapi aku tanya ye ada apa ye
dia:  perkenalkan nama dia dan dia dari mana...  sebenarnya aku tak dengar pun...
aku:  ok kenapa ye
dia:  puan tau tak kat mana tu
aku:  mengiakan aje dan kata ok je
dia:  mengatakan aku ni layak menerima kad diskaun sebab ape tah.. tak berapa jelas... pastu aku dengar plak visa ke hape ke benda tah...  hahahah.... masa tu bising so tak berapa dengar apa dia cakap...  suara en boss aku mengatasi segalanya... hahahha
aku:  terus potong kata maafla saya ni tak berminat dengan semua ni
dia:  kenapa ye puan tak berminat
aku:  saya memang tak berminat dengan benda-benda semua ni
dia:   kalau free pun tak nak ke
aku:  ye saya tak nak dan tak berminat.... muweh weh weh wehhhh

pastu baru je aku nak kenakan dia.... sekali dia terus letak daaaa...



notakaki:  hak hak hakkkkk
Catat Ulasan