Khamis, 28 April 2011

VviP CaRd....

lagi citer yang nak dikongsikan....

satu pagi nan indah... hak hak hak hak..buleh kan kan kannn
cam biasa buat kerja kerja dan kerja
sekali aku nak p potostet...
kalau nak p potostet... mestilah pergi ke bilik itu..
sape satu tempat keja ngan saya yang tau kan kan kann

ok aku dah berada di bilik tersebut..
masa tu kerani yang dalam tu tengah bercakap dalam telefon sambil aku mendengar perbualan yang dia cakap2kan...

orang sana:  boleh bercakap dengan z....  (kot je dialog dia)
kerani      :  z... takda.... dia keluar kejap ada apa ye
orang sana:  pastu leh kata dia ni kawan z... (hahahaha tipu punya orang)..

sekali tetiba....  dia bleh tanya kerani tu nama aku..

kerani:  ada... dia ada kat sini
telefon dipastkan pada aku

aku:              hello... ye ada apa
orang sana:   apa khabar pn....  sihat??

dalam hati aku... elehhhh...  pembuka bicarala tu..

aku:              ye ada apa ye

orang sana:   puan...  nama puan terpilih dalam 100 orang sempena kempen 1 Malaysia untuk memiliki kad VIP hotel kami di dot dot dot...  

aku:             takpe lah... terima kasih

orang sana:   eh kak kak... dengarlah saya cakap ni 5 minit jekk

aku:            tak pe lah... terima kasih... saya tak berminat...  saya ni tak suke nak bercuti-cuti ni.. takda masa nak bercuti-cuti.... (erkkk boleh terima tak?)

orang sana:   alaaaa..... kak...  5 minit jekkk 5 minit jek...

aku:             tak pe lah terima kasih.... ok yee...



hak hak hak hak...  

terima kasih...

tak lama lepas tu ada sembang2 dengan pegawai kat tempat kerja aku gak...  humang aih.. rupenya ramai yang diteleponnya....  tu musti tengok nama kat website... ceh cehh cehhh..  

boleh tak kalau aku nak cakap lain kali kat orang cenggitu pakai ayat ni  (takpe lah en/puan... nanti kalau saya ada duit yang TAK PAKAI.... baru saya pergi bercuti....  hahaha bleh tak blehhhh...)




notakaki:  itu adalah antara ayat kalau kita nak matikan perbualan wokeh....


Catat Ulasan