Selasa, 19 Oktober 2010

FaceBooK

sebut je perkataan ni macam-macam gambaran... facebook...  wahhhh...  tapi aku sendiri pun telah terjebak... mana tak nya aku pun tak tau kenapa suke.. .tapi ye la kan laman web sosial ni pemes... pastu mudah... mudah kat aku di sini ye lah... senang nak sampaikan cerita... tau perkembangan kengkawan...  tau cerita semasa... tapi kadang ada orang mengambil kesempatan menyalah gunakan laman ini...

tapi pada aku semua terletak pada diri masing-masing untuk menggunakan dengan baik.  ape pun... saje je nak bagitau.. yang kat opis aku telah di BLOCK... so tak leh masuk ye...  sejak semalam... sekian....

hehehehe...


Catat Ulasan