Selasa, 19 Oktober 2010

BaJeT 2011

Bajet 2011...

sorilah.. cerita bajet ni dah lama... tapi aku baru nak mencorat coret..  bila time bajet je ramai yang tertunggu-tunggu...   apa lagi...  lagi-lagi orang yang macam aku ni ha... keh keh keh... kami hanya menunggu BONUS.... ngehh.. yang lain adalah tak berapa penting... huhuhuhu...



ok.. memandangkan aku keja kat sinikan... dia orang ni memang sebok bebenor nak tau nya.. aduh... tiap kali soklan diajukan... aku akan cakap manala aku tau.. bukan aku yang buat... kan kan kan.... lagi pun memang betul pun... dia orang ingat tempat ni kecik ke... lagi pun aku ni bukan jenis yang suke nyebok nak tau citer-citer orang... so sebab tu la aku memang tak nak amik tau dan  tak tau... hehehhe...


berbalik kepada citer bajet 2011 ni....  waaaaaaaaa.... suke....  sebab??? dapat bantuan kewangan RM500 pada bulan Disember nanti...  ok what...  RM500 tu dari tak dapat langsung...  ada yang mengeluh... alah... RM500 je??? haih sila jangan mengeluh wokeh..


pastu yang aku sukenya walla... CUTI BERSALIN tu....... 90 hari tu...  wahhhh bestnya... ye la mana taknya... tak kesah la lama pun... tapi yang aku fikir adalah masa menyusu tu adalah peluang yang amat baik sekali.. . rugi woo kalau tak bagi anak nyusu badan... 




jadi... adakah aku berangan-angan untuk hamil kembali??? keh keh keh.. senyum simpul... tapi memang teringin.. hiks... nanti ye... harap bersabar...


note:   nak tambah lagi satu.. hoyeyyyy


 

Catat Ulasan