Jumaat, 29 Oktober 2010

Heyyyy... ayah part 2

hari tu aku ada citer gaya aisyah pasal heyyy ayah kan..  dia ajak g KFC...

ngatkan dah abis dah takat tu... tapi... semalam...


aisyah  :   ibu jom kita makan KFC
aku      :   aisyah cakapla kat ayah...  bukan ibu yang bawak keta.. ayah..
aisyah  :   jom la..
aku      :   nanti ibu cakap kat ayah...

dalam hati... ait budak ni...  terbayang-bayang ke...

aku     :  aisyah... KFC tu kat mana (saje menduga akal dia)
aisyah :  ada kat kedai ayah.... jauhh....  

haih betul la apa budak ni cakap....

SITUASI DI RUMAH

aku   :  yah.. tadikan aisyah ajak g KFC..  siap bagitau KFC tu ada kat kedai ayah
ayh   :  betul la tu ada kat kedai ayah
aku  :   ibu tau.. tapi ibu saja ja tanya dia kat mana... nak tengok akal dia... sekali dia ingat la kat mana 
ayh  :   hmmm.... jangan memain dengan dia....  dia ingat tu..  camnila.. kita kena bawak gak gi KFC.. tengokla sabtu ni lepas balik keja...


SITUASI AISYAH DAN AYAH

ayh       :   aisyah...  aisyah tau ke KFC tu kat mana
aisyah   :   tau
ayh       :   kat mana
aisyah   :   kat kedai ayah la... jauhh...
ayah     :   ayah ni tak tau jalan dia laaa....  aisyah tau ke
aisyah  :    tauuuu
ayah     :   oooo....  nanti nak pergi sana aisyah tunjuk jalan dia ye...
aisyah   :   hmmm.... (sambil main botol bedak dan losyen2 aku disusun betingkat-tingkat)...



nota:   KFC yg aisyah katakan tu pernah pergi sekali je... 



Catat Ulasan