Selasa, 19 Oktober 2010

Mau BuAt aPa

pagi ni dah tau en Boss memang takda... semalam dia dah bertolak ke Melaka.. ada bengkel di sana...  aku apa lagi... SENYUM......... jangan tak senyum yer.. rugi... hahahhaha... tata boss... boss pun suruh jaga rumah... dia kata hai aku tak sempat nak sempang dengan ko... keh keh keh... ok boss jumaat jumpa ye..


pagi ni aku takda watpe... sarapan tadi aku beli mee goreng...  pagi-pagi ni makan sikit je... cukuplah sekadar nak mengalas perut untuk tengahari nanti...  apa aku buat?  baca majalah yang aku beli semalam... aku memang suke baca majalah skip-skip cerita... baca yang mana best dulu.. hahah suke kan... 




takda apa yang nak dikelamkabutkan pagi ni..  macam biasa je...

macam biasa lepak jap kat bilik depan tu.. sekali kak wan kata tau tak Kelly masuk hospital... ait knape?  bleedding... ya allah...  haih...  kak wan kata dari hari Sabtu dah..
ni aku ni asik dok dengar orang bleedding... pastu gugur... seram ke?? tak pun... tapi tetap terasa kasihan...


 
apa pun yang paling penting adalah jaga pemakanan dalam masa awal ngandung tu... semua terpulang pada diri masing-masing...  kena pandai disiplin diri..


Catat Ulasan