Selasa, 11 Januari 2011

WaLL StiCker

korang korang....
korangkan musti suke wall stickerkan...
tipula kalau tak suke betul tak..
kadang tu musti kita geramkan tengok wall sticker ni
haih mana taknya
santek-santek kan...
mabeles la kalau rumah kita cenggitu kan
hahahahaha


hari ni kita ada jumpa satu blog tu...
blog tu dia jual sticker sesantik wooo
cube singgah SINI



ni amat santek jika diletak di ruang tamu alalalaala



ni kalau letak kat dalam bilik... alahaiii




yang ini juga... addduuuhhh..



ni decorate kat dalam bilik anak walaupun bilik anak aku pun dan didecorate ngan stiker...



cantik jugakkkk....




notakaki:  korang tengok sendirilah lagi... gile aku tengok ni ha... mau bulan depan akan dirembat... ahaks..



Catat Ulasan