Rabu, 5 Januari 2011

TaHun BaRU 2011

walaupun hari ni dah hari yang ke 5... tak kisah la nak cerita pasal tahun baru pun...  hehehe...  
bila tahun baru je orang akan tanya apa azam tahun baru...  azam aku tahun baru ni?.. ntah...  tak tau sama ada itu ada azam atau ape... tapi yang pasti azam kot...  jangan pening ye kalau baca ayat tunggang langgang ni..

apa yang aku mahu sepanjang tahun 2011
-  kena bangun awal dari jam biasa sebab nak siapkan sarapan pagii untuk anak sekolah. dan makan tengahari..  beberapa harini adalah berjaya...  yang amat best sekali adalah... jimat perbelanjaan aku untuk sarapan pagi...  weeee amat suke..

-  rasanya kena jadi ibu dan cikgu sambilan yang garang(perlu ke???  perlu jugak + tegas) .... memandangkan kedua-dua anak aku dah bersekolah...  

-  ektibiti bershopping online kena dihadkan... pastu kena buat-buat pejam mata okeh...  sebab nak bajet

-  line internet di rumah telah ku berhentikan.. hahahaha sebab... tak moh anak asik main game je...  

- lagi erm...  ntah.. la


notakaki:  kalau tiap2 tahun azam sama pun tak kisah



Catat Ulasan