Isnin, 17 Januari 2011

MeRisauKan

hari ni bang long anak sulung aku dah buat 1 perkara yang merisaukan aku
sampai petang ni kepala aku otak bejalan-jalan
tak tenang hati tau

pagi ni hubby gi jadi saksi untuk adik nak kawin
so takda kat sekolahla
sekali dalam kol 12 kawan dia bagitau yang rahimi dah ada kat bilik hubby aku
ait pesal balik awal?

aku dah risau
pastu aku call hubby sruh dia tanya kenapa
aku sms ngan hubby kot2 dia salah dengar loceng kot
tp hubby aku kata sekolah tu takda loceng
ha ye ke??

tapi merisaukan aku adalah
macam mana cara hubby aku tanya kat anak aku
haih

anak aku tak jawab
tak nak jawab
haih kenapalah agaknya
merisaukan hati seorang ibu tau

takpelah...
balik ni aku tanya
selalu dia akan cakap kalau aku tanya


notakaki:  banyak pk nih...
Catat Ulasan