Khamis, 27 Januari 2011

BiLa MaRaH

korang
pagi tadi aku terdengar perbualan
antara pegawai ni dengan salah seorang staf
tapi aku dah rasakan bukan perbualan
tapi rasa dia menjerit
sebab bagi aku cara dia cakap tu
setingkat ni bole dengar




sebab apa cenggitu??
sebab dia marahkan salah seorang pegawai bawahannya
tapikan
nape ye pegawai dia buat cenggitu
aduh 
buat sesuka hati dia je
amik MC, EL dan cuti
pelik... kan

tapi pegawai yang marah tu pun satu
tak leh ke citer pelan-pelan
aku tau le ko bengang dan marah
tapi kan muka dia memang haih...
ehem ehem takpe lah... stop sini je la...hehehe


entahlah.. 
bukan nak salahkan sesape
tapi kadang kita kena control kemarahan
maybe dah banyak kali control
tapi dah tahap gaban kan
hiks..


notakaki:  citer di pagi hari
Catat Ulasan