Rabu, 5 Januari 2011

DiaLoG Anak-AnaK

seperti biasa...  aku akan menemankan anak-anak aku masuk tidur setiap hari sehingga mereka lena....  selepas beberapa soalan di tanya oleh si abang aku pun berkata.....  dah la bang long tido la banyak betul tanya... hahaha...  (letih wo menjawab soklan-soklan yang kadang-kadang cepu emas gangsa perak celup)

tapi tetiba...

abang long   :     ibu....  nanti kita ada baby ke
aku              :     mana ada la bang long... memandai je..
tapi lagi tetiba

adik            :    pempuankan ngandong....
aku             :    haih amatlah terkejut dan terus terbeliak bijik mata yang tadinya memang terkuap-kuap ngantok



notakaki:   sapalah yang dok ajar dia....  haih...

2 ulasan:

La Dolce Aiyun berkata...

2 tande nye dia mintak adik..sila proses ye... hehehehe

Unknown berkata...

kah kah kah.. wokeh nantikan dialog dia seterusnya ya...