Isnin, 17 Januari 2011

Hee...

seperti biasa hari-hari ku memang kelam kabut
ye dan telah dimaklumkan juga aku yang kendalikan rumah 
dan juga anak-anak
tapi bila selesai kita akan rasa tenang, lega dan suke
yang amat penting sekali
puas hati

semenjak kejadian aku lupe bagi duit kat dia
dalam beg dia memang ada duit spare
so kalau aku lupe bagi pun
dia ada duit dalam beg dia
tapi tiap-tiap pagi aku still bagi duit kat dia

pagi tadi dia amik sendiri duit belanja dia kat poket lapik peti sejuk
dia dah tahu tempat dia
senang aku... cume perhatikan saja

pagi ni dia kata kuku dia panjang
ok aku ketipkan...
sekali dia tegur da...

IBU... KUKU IBU PUN PANJANG...
muweh weh weh... aduhh sekali terkena ngan anak sendiri daaa...



notakaki:   kadang tak sempat nak uruskan diri sendiri


2 ulasan:

Murni Nasir berkata...

kahkahkah.. kantoi... hehe..

Unknown berkata...

Heheheheh..., biasalah tu. Kadang sibuk mengurus rumah & anak2 sampai lupa nak urus diri sendiri.