Khamis, 27 Januari 2011

CuTi TeRsePit

korang
sedia maklumkan minggu depan cuti tersepit
maksud aku cuti tersepit ni adalah dikhususkan kepada mereka-mereka 
yang bekerja di wilayah
macam KL dan putrajaya juga Labuan

haih....
cuti 2 hari je tapi dapat bercuti selama seminggu meehhh
sapa tak mau amik cuti
rugi wooo kalau tak cuti

tapi...
ada tapi sebab bos aku amik cuti 2 hari bulan jerk..
31 hari bulan tu dia tak cuti maaa
aiyoookk
aku pun terpaksa tak cuti jugak..

plan dah cantik tu 
lagi pun budak-budak pun cuti sekolah sama..
rugi-rugi

bos aku kata big bos ada
so kalau aku takda
takda pengganti pulak
mati la dia..
adoila...


notakaki:  rugi wooooo


Catat Ulasan