Isnin, 17 Januari 2011

MaK-MaK LiChan....

korang... 
aku tau korang musti ingat lagu kecik2 dulu
lagu Anak Kambing Saya

tapi...
lagu ni telah ditukar version oleh anak aku no 2 (aisyah)
aku tak tau mana dia dapat
dan aku tak tau camnela dia leh lagukan camtu
jenuh aku betulkan ajar pelan2
tapi dia akan tetap kata cenggitu gak

ok ni version aisyah

di mana dia adik kambing saya
adik kambing saya 
ada di bawah rumah
di mana dia adik kambing saya
adik kambing saya e e e baju merah

MAK MAK LICHAN O OIII
MAK MAK LICHAN O OII
MAK MAK LICHAN ketiponnggg payong..


hahahahaha ni semua version aisyah

aku jenuh la ajar satu2
chan dia pun sebut chan
ma li chan dia pun sebut ma li chan
chan ma li chan..
tapi dia sebut
mak mak li chan

wahhhh mau orang dengar dan tengok dia nyanyi sambil ngan gaya carik kambing tu musti korang ketawa sakit perot punyalah...  adik-adik aku... mak ngan abah pun ketawa tengok si aisyah ni nyanyi... tapi dia dengan selambanya je nyanyi version dia...  


notakaki:  aisyah ni banyak beno akal dia....



Catat Ulasan