Jumaat, 25 Februari 2011

Aku YanG Kau TinGGaLkAn.....







ni buku citer yang aku pinjam dari AIYUN....
terima kasih cin Aiyun...
sebelum berkahwin aku ni memang hantu novel
waaa hantu tu...
dalam sebulan aku memang peruntukkan dalam RM100 lebih lebih sket la hanya untuk novel wokeh
ahakss..
kemudian lepas kahwin...  
hobi tu kena stop
peruntukkan tu adalah lebih menjurus kepada anak
so takda la novel..

ape pun aku suke baca novel ni
bagi jari best la tok novel ni
aku memang menghayati novel ni sungguh-sungguh
selagi tak habis selagi tu tak puas hati
amik masa 1 hari jew baca wokeh
masa baca novel ni mau nangis ada
macam-macam perasaan ada
wa... menghayati tau..
ape pun...  korang boleh beli atau pinjam macam aku

hahahahaha...



notakaki:  rasanyakan macam nak terjebak balik dengan novel ni..
Catat Ulasan