Khamis, 17 Februari 2011

ABanG aNGkaT....

korang
semalam semasa memandu
telinga ni mendengar slot di dalam radio
radio tersebut membincangkan pasal sorang minah ni
aku rasa jelek sekali cewah
ekekekeke

mana taknya...  
cubala korang bayangkan
sms minah ni berbunyi 
erm kira lebih kurangla ya...
dah tak berapa ingat bait-bait ayat tu
tapi lebih kurang sama ja la maksudnya

begini
dia kata abang angkat dia dah tukar no hp
dia sayangkan abang angkat dia
erkkk tak senonoh punya pempuan

eh apa da
udah-udah la tu
kalau abang angkat tu dah kawin 
cukup-cukup le tu
awak cari je yang lain
kalau awak dah kawin pulak camne
haih wat dosa ja

bagus le si abang angkat tu
memang patut pun buat cenggitu
sila jaga hati isteri anda
kan...
dah takda konsep2 abang angkat adik angkat ye
sayang-sayang ke... erkkk

nape dia tak leh nak pk ker..


notakaki:  apela punya orang...  akai ada ka

Catat Ulasan