Khamis, 17 Februari 2011

Adik BonGsu Ku UdAh Kawin

adik bongsu ku pun dah kawin
lepas ni takda sapa dah nak kawin
i mean adik beradik wokeh
mak ngan abah pun dah lega dah

pasni bole la bertambah-tambah ahli keluarga kami
sekarang ada 2 cucu dah
erm..  adik no 2 aku isteri dia ada ngandung aritu
tapi...  rasanya 2 bulan lebih kot... 
takde rezeki gugur kandungannya
takpelah..

adik bongsu aku ni
kawin 6 Januari 2011 haritu
pilihan hatinya dengan orang Kelantan
kepten...
jadik kawinnya di bawah pedang ler gamaknya

meh tengok gambar yang ada je..
malas nak upload banyak2..


 ni skuad2 pedangnya mengiring pengantin ke bawah khemah


 zooomm dekat skettt

 gambo aisyah.. masa ni kat mesjid...  time adik aku nikah... ni 5.11.2011

 abang abang long 


tengok tu dia potong kek di bawah pedang la.. kek pun potong pakai pedang..



notakaki:  moga tabah dan sabar menghadapi alam rumah tangga..



Catat Ulasan