Rabu, 16 Februari 2011

BuKu

beberapa hari lepas..  aku ada order buku melalui online
haih sampai buku pun aku online
kalau boleh online sume nak online
hahahahhaha

bukannya apa..
kalau aku g kedai buku
kadang pegang sana pegang sini
tapi akhirnya tak beli
bila tak beli rasa nyesal
hahahaha
terukkan

tapi la ni online ja
 klik... klik dan klik jaa
hehehehee
abis creta terus bayar...
tunggu dan dapatttt....
puas hati..

aku beli 3 buah buku...  1 je yang nak tunjuk... yang lagi dua.. alahai susah beno nak upload...  apa kata korang tengok sendiri je kat stormreaders...  jika berminat boleh beli macam saya juga...  :).............



RM25.00 sajerkk

Mengandungi kisah  alam rumah tangga da nasihat yang tersendiri menyentuh hati, geram, sinis, lucu, marah, kesemuanya diadun dalam nada bersahaja namun isinya tetap  tajam dan mantap! bagi yang sedang merancang untuk mendirikan rumah tangga, yang sedang mengemudi rumah tangga, atau yang sedang mengalami masalah rumah tangga...
Buku ini memberi inspirasi dan panduan dalam membina sebuah keluarga harmoni. 


notakaki:  tebiat lama dah kembali dah...  aku memang suke beli buku.


Catat Ulasan