Isnin, 14 Februari 2011

HiP HiP HoREEEYyyyy

assalamualaikum dan salam ceria semua
mulai hari ni sampailah 22 haribulan ni aku adalah BOSS
hahahaha

boleh...
maka.... marilah kita berhip hip horeyyyyy
kakakka...
gumbirakah???
bolehlah jugak..

waktu2 boss takda ni nak buat filing
nak kemas apa yang tak kemas
nak buang apa yang nak dibuang
tapi nak memikir camne nak buat filing tok boss
erkkk bilik dia dah la takda kabinet tutup tu...
kurang perabot dalam bilik dia
rasanya macam aku nak buat bilik aku sendiri
nak sosonnnn dia punya barang-barang tu


tapiiiii
takutlah pulak
takut nanti carik tak jumpa 
hahahhahah haaaaruuuu...

apapun 
banyak tugas yang menanti

notakaki:  memerlukan penjadualan yang teratur

Catat Ulasan