Jumaat, 25 Mac 2011

TiaDa MaKan MaLam

say no tu makan malam
hahahahah
kelakos jes kan kan kan

nak tau nape jadik begini
pada mulanya...
en suami pun ada kata..
haih rasa tak nak la makan malam
aku kata pesal
dia kata dah gemukla
aku kata okla sekarang ni
jangan la kurus sangat
hahahahha
sebabnya...
sendiri pk la

pastu yang leh jadi dia nekadnya
sebab anak buah aku tu kata
pak ndak... sekarang pak ndak dah gemokk
alah lah lah lahhh...
sebab anak buah kata ja terus dia kata
ibu... malam-malam jangan masak dah
kalau ibu masak ayah makan
muweh weh weh

see u see...
en somi kata jangan masak u
hahahahah
tapi i still akan masak
tapi tok anak-anak ja
then apa lagi aku pun sahut that cabaran
tak masak wokeh

en somi kata takpa
petang-petang dia nak makan kenyang2
hahahaha
u see again.. camna nih
hahaha

apa pun 1 hari tak makan nasik malam
udah mencapai matlamatnya
jadik aku pun kena follow maaa


notakaki:   aduh selama ni makan ja nasik...

5 ulasan:

hayatunfadzila berkata...

k.ziah...mane bleh xmakan nasik...sosah oooo.....hihii
yan tag k.ziah contest nti join yek..

.:Yana:. berkata...

kene masak jugak kan kak? kalo x, takkan anak x makan..sian plak..kang ade yg mintak nasik...hehehe...

Unknown berkata...

yan - selama kahwin ni kak ziah masak ja... tak pernah tak makan malam...

melainkan makan-makan kat luar tu memang sedia maklum la kan tak masak

Unknown berkata...

yana - hahaha... memang kena masak jugak... sebab aisyah tu dia memang makan nasik... kalau tak dia akan kata "ibu kita ni belum makan nasik lagi kan...

norzillawatie binti zahidin berkata...

folo u.folo me gak ea