Khamis, 3 Mac 2011

MeLoncaT KerETa..

pagi tadi macam biasa
aku memang hantar aisyah dulu
aku memang seorang yang berhemah
cewah cewah
ye ye oo je kan 
tapi... 

pagi tadi lepas hantar aisyah aku dah patah balik ke rumah
oh tempat parkir aku ada orang blok kat situ
dia lepak ngan motor dia plak
masa tu en suami pun ada sama

aku pun p la parkir tempat lain
tapi 
tetiba..
BUUukkk..
aiyoookkkk kereta aku naik atas bumper tu da
tapi turun balik...
ada gak la batu tu pecah sket
hahahahha
aku pun terkezut
aku tersalah tekan minyak.. 
aku rasa aku nak tekan brekk
wallaaaa

nasib baik en suami tak marah
tadi dia ketawa2 jaa
pastu kawan dia pun p tengok sama
hahahahahah jugak
adehhh
ampun ye tuan
en suami kata macam mana ibu ni
haih ntah tak tau
dia pun kata tu tekan minyak lebih la tu
tu bahaya kereta oto ni dia kata

pastu en suami kata
ha sekarang ibu dah tau kan 
bahaya keta oto ni kalau tak hati2
hahaha
ye baru saya tau
sekarang hati2 dia kata
wallahh
baik sungguh en suami saya


notakaki:  terkezut saja


Catat Ulasan